joi, 11 septembrie 2008

Coana Mare

Vine o vreme in viata oricarui barbat cind este obligat are placerea sa puna pe blog ceva poze cu iubita, amanta, concubina ...etc.
Traim vremuri istorice: clipa aceea a sosit ! :)

Mare atentie insa: din cauza virstei inaintate si a starii precare de sanatate ale fotomodelei, este strict interzis a se aduce critici asupra personajului principal din aceste poze. :) Daca aveti ceva de comentat sau de criticat luati-va de mine. [vaai, cit spirit de sacrificiu !]

Saaau, daca sinteti blonda, 18 ani, ochi albastri, [n-o mai spun p'aia cu sîni apetisanti ca suna prea libidinos :P ]... luati-ma pe mine ! ;)
[da,da,da- acelasi spirit de sacrificiu ! :P:) ]







































40 de comentarii:

penny stock journal spunea...

wow, very special, i like it.

kristi spunea...

coana mare e telegenica, asta am stabilit. chestia e... photoshop-ul ce face? se simte bine? :p

Mike spunea...

Mda, dragute poze , dar nu vad unde ai postat nudurile. Doar mi-ai promis!

Just a girl spunea...

hm..dar ce frumusete. Care photosop draga?! de ce esti ma rau??hihihihi! unde-i polacul sa strige : EXTREME!!!!!!
f frumu coana mare. si pozele. si pozarul. si aparatul. si obiectivele..

Anonim spunea...

mai, daca va iubiti asa de mult de ce nu va luati

Just a girl spunea...

dar s-au deja luat..de cativa ani. numa' ca is foarte discreti. si sunt si niste spirite libere..

A lu' Euu spunea...

@kristi - adica ? :P
@mike - sorry, dar doar blondele de care ziceam in post au voie sa-mi vada... nudu', daaaa ?:)
@just - vaiii, ce sparietura trasei la asta cu luatu' !
@anonim - Care esti bre ? Si de ce dai ma, de ce dai ? :)

I'm just a jealous... ? spunea...

Hmmm... credeam ca mai am o sansa. Dar vazand poz(n)ele... m-am cam lins pe botic.

A lu' Euu spunea...

Aaaa,wtf ? :-?
Jealous, spune-mi doar ce poze te deranjeaza si le scot. :) Toate zici ? Oky, da' pot sa las macar filmuletu' cu tom&jerry ? Pliizzzz ! :)

Si sa fie clar, nimeni nu linge nici-un botic ...daca nu sint si eu de fata ! ;)
Am zis ! :P

Just a girl spunea...

@ Euu - si pe tine te mananca:))Nu mai pune paie pe foc ca cine stie cine te'o "vrea" in taina de se lasa cu par jumulit:)) Dar e FUN:)) pana intra Coana Mare si citeste, sa vezi ce ne radem dupa, hiihihihihi! Cu boticu'zici?! Hahahhaha! Frate eu nu pot, rad!

I'm just a jealous... ? spunea...

Imi place sa pun paie pe foc... imi place sa privesc flacarile intetindu-se, ridicandu-se spre cer... mai ales in miez de noapte... Cat despre botic, nene Euu-le, nu e el asa de "telegenic"... da' fetele astea ale tale poate au inteles gresit. Sau te vor ele in taina... si-arunca pisica in gradina mea... :P

A lu' Euu spunea...

Just a girl spunea...
"Dar e FUN. pana intra Coana Mare"


Asta ziceam si eu. Cuvint "cheie"...PÎNĂ ! ;) Ca dup-aia.... :)

, Just a girl spunea...
sa vezi ce ne radem dupa, hiihihihihi!


Daaa, ce-o sa ne mai ridemmm ! Cum cine ? Cine mai ramine intreg "DUPA" !:D :)

Just_dreaming spunea...

Visam si eu odata... sa vad izvorand iubirea din ochii iubitului meu... asa cum "pozarul" a surprins-o in ochii iubitei lui...
Cuvintele sunt deja de prisos. Felicitari!

A lu' Euu spunea...

Deja ma simt alintat.:) Merci,oricine ai fi !

just_dreaming spunea...

Cineva care te iubeste!

just_dreaming spunea...

Si, inainte sa primesc vreo replica acida, continui... exista mai multe feluri de iubire...!!!

silvialys spunea...

Hello ! Miki, trezeste-te mama, ca avem de lucru aici ! Hai ca trebuie sa facem just-tice ca avem o fata (sau baiat) care just nu are simtul umorului si noi nu putem sa just sit and watch !

A lu' Euu spunea...

just_dreaming spunea...
Cineva care te iubeste!... exista mai multe feluri de iubire...!

Mamă, tu esti ? :P :)


@silvialys [aka Coana Mare :)]
Da, da, da.. voi nu puteti doar sa "just sit and watch". Clar ! Voi trebuie sa faceti ...ceva [;)] si eu trebuie sa "just sit and watch".:P
Chiar daca e nedrept. :P

nicutz spunea...

Dupa cum vad doar fotograful este bagat in seama eu am sa ma iau de model de Coana Mare.ESTI O DRAGUTZA...

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Just_dreaming spunea...

Tocmai ca am simtul umorului... da' nu vroiam sa ii fac vreo "belea" pozarului. Ca din comentariile deja postate am inteles ca fotomodelul e genul "pisicuta scoate ghearele". Oricum, la cat de frumoasa si expresiva este trecem cu vederea micile imperfectiuni (cum ar fi "gherutele")... :P

Just a girl spunea...

am venit cu forte proaspete. Zic sa lasa fata sa viseze la pozar, ca nu face rau o visare:) Zic si io, nu ma lua de ciuf:)) - asta e pt Coana Mare.
Frate ce de comentarii! vezi ce face o fumeie dintr-un blog:)) RATING tata:))

silvialys spunea...

ma, eu acum imi dau seama ,postul asta a fost pus pe 11 septembrie-and it makes me think - oare modelul a avut in viata artistului acelasi efect devastator - ca si avioanele asupra turnurilor ? ,ori ,judecand dupa aspectul de Bin Laden pe care l-a afisat fotograful in ultima vreme ,sa fie de fapt, un elogiu subtil si fanatic la adresa fiintei care i-a luminat viata precum coranul...?

A lu' Euu spunea...

salamalecu

Nu intelege la mine ce vrut sa spuna cu efectele devastatoare.[deci da] :P
Oricum, taiat la mine barba, sa nu recunoasca lumea cind ma duce la benzinarie si zice: " 2 kile de benzina si coranu' va rog !" :)
Ca_coranu' nu lumineaza fara benzina neam. :P

P.S. Si zi-ne si noua cum e cu elogiul ala si subtil si ...fanatic !?!? :P

silvialys spunea...

poezie ,ba ! arta ba ! literatura !imi mai trebuia un epitet si mi se pare gasit la fix pt ca tot ce este legat de islam e fanatic - orice ar fi -baclava , ramadan, mecca ,coran ,lehbioara,lehbioara mea noi traim de la bumba ta!
ce ? am fost prea subtila ?

A lu' Euu spunea...

Ca de obicei ! :P:))

Si oricum - in ramadan nema baclava, ca e de dulce :P

Allah e sus si vede :)

kristi spunea...

ia uite, frate, cum se iubesc astia si comunica pe blog-ul lui! belea, nene! ma rupe emotia, deja. ce nu inteleg prea bine este postul urmator, cel cu pasaricile... gen blonde, platinate etc!

(m-am trezit si eu :p)

Ayo spunea...

sper ca mai vorbiti intre voi si in viata reala si nu numai pe blog :))) .. glumesc ;) Am intrat astazi pe blogurile voastre (al tau si al Silviei) dupa o perioada destul de lunga si mi-am reamintit ce poze frumoase faceti si ce locuri minunate sunteti norocosi sa vizitati.
Bafta in continuare si astept poze noi (si sunt convinsa ca nu sunt singura;) )!

kristi spunea...

@Ayo: bai... nu vorbim. pentru ca noi nu existam in viata reala. suntem niste personaje virtuale. pozele sunt facute de niste camere super-profi, comandate de la distanta.

(bueiiii, euu, azi esti liber iar? :)) )

Ayo spunea...

in cazul ăsta astept si niste poze cu lei, tigrii si suricate :)).
Va tine?

kristi spunea...

n-ai idee cat ne tine :))

A lu' Euu spunea...

Cu suricate am poze, si le-am si pus.
Ma rog, e doar una, da' e'n diverse ipostaze.
Vezi mai sus, pe pagina ! :))

Mikidos spunea...

lasa suricatele si da sa vedem o piele de tigru ceva..

silvialys spunea...

ayo "sper ca mai vorbiti intre voi si in viata reala si nu numai pe blog :)))"
bai, suntem mai penibili decat crezi :) stam unul langa altul, fiecare cu calculatorul lui, si vorbim pe mes :P noroc cu excursiile astea de o luna in pustietate :)
si de tinut ne tine: cu elefantii cu tigrii si cu purcelusii - dar iti arat eu poze in particular :)

Ayo spunea...

pai..e bine si asa! poti spune ca va intelegeti pe toate planurile :)) nu?
Lasa ca ceea ce postati voi bucura ochiu' omului ;) asa nu sunteti egoisti sa vedeti numai voi si numai pc-urile voastre ;)si trebuie sa recunosc ca am furat cateva poze ;)) una deja am "publicat-o" la avatar :))

silvialys spunea...

furaciune, furaciune, dar sa o stim si noi! sa ne zici si noua care sunt pozele, nu de alta dar sa stim care sunt favoritele publicului :)

Ayo spunea...

ok.. pentru inceput hai sa ma prezint ca lumea :D ne-am mai intalnit de cateva ori dar nu cred ca iti mai amintesti de mine.. sunt prietena lui Motto :), Alina. Si sunt vinovata de furtul catorva poze, dar de pe blogul tau...hmmm.. cea cu matza cu un ochi albastru si unul galben, una cu Valle de Arcoiris - Valea Curcubeului si cea care este in varful topului Patagonia - Laguna Amarga :D .

Oricum, tot respectul pentru urmarirea acestui hobby! :)

Ayo spunea...

sau chiar urmarea :D :)))

kristi spunea...

ce oameni seriosi, frate... macar de la miki aveam pretentii :))

Vio spunea...

Coana Mare e vesnic TANARA